۵ پاسخ

اون ی تیکه از بدن بچست میگن باید دفن بشه تو خاک
حالا منم شنیدم نمی‌دونم درسته یا خیر😂😶

یادگاری نگهش داشتم

قدیما میگفتن تو حیاط مسجد خاک‌کنیم بچه هامون سر به صلاح بشه 😂🤣

من برمیدارم‌ پیش خودم نمیندازم جایی

من یادگاری بچه اولمو نگه داشتم 🥲

سوال های مرتبط

مامان فسقل مامان فسقل ۱۴ ماهگی
مامان ساجده🩷 مامان ساجده🩷 ۱۲ ماهگی
مامان ملوسک مامان ملوسک ۱۲ ماهگی