سلام خانوما از کی شیر میاد تو سینه ؟؟

۶ پاسخ

پس چرا من هیچ ترشحی ندارم
نکنه سینه هام شیرنیاد🥲

فک کنم بعد زایمان میادا
مثلا من زایمان اولم بعد ۳روز شیرم اومد

برا من دوروزه موقع پیاده روی خیس خالی میشم

واسه من از ۱۷هفته اومده

مادر دختر از شیش ماه گی میاد
مادر پسر بعضی یا زود بعضی دیر

من دو هفته اس شیر میاد ولی مثل آبه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۴ ماهگی
مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان دوقلوها👬 مامان دوقلوها👬 هفته سی‌ام بارداری