وای خدا سرما خوردم دارم میمیرم

۲ پاسخ

تهیه میکنی روش نوشته آنقدر خوبه من این دفعه خیلی بد سرماخوردم فقط قرص کلداکس برای بدنم درد خوردم ولی برای عفونت سینوس گلو درد اینکه گفتم خیلی خوبه روغن رو که دو قطره تو هرسوراخ دماغ می‌ریزی داروی دیگه هم می‌ریزی توی حلقت

ببین داروی امام کاظم و روغن بنفشه کنجدی خیلی خوبه

سوال های مرتبط