۷ پاسخ

سلام 37هفته‌بچه آت به دنیا اومد نیاز به دستگاه نداشت

چه نازه ماشالله

۳۷ که زود نیست بچه کامله دیگه خوب کرد امد

ای خدا ماشاالله

مبارکه منم میخوام بیاد اما مونده اون تو

اخه عزیزم مبارک باشه

ای دونم 😍😍😍❤️❤️جوحه خوشگل
ماشالله خدا حفظش کنه

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی روزهای ابتدایی تولد
مامان 💗 لیانا 💗 مامان 💗 لیانا 💗 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💗 لیانا 💗 مامان 💗 لیانا 💗 روزهای ابتدایی تولد
مامان الناوایلیا مامان الناوایلیا ۱۵ ماهگی
مامان آیهان وآراز💙 مامان آیهان وآراز💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان رستا مامان رستا روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدرضا 😘❤️💙 مامان محمدرضا 😘❤️💙 ۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۲ ماهگی