خانما غذای انگشتی چیه؟؟؟🤔🤔🤔

۳ پاسخ

قدیما انگشتشون میزدن تو غذای سفره میکردن دهن بچه ب این میگن انگشتی

فینگرفود بزن گوگل میاره

غذایی که خوده بچه با انگشت برداره بخوره

سوال های مرتبط

مامان سوین😍 مامان سوین😍 ۱۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۷ ماهگی
مامان 🫀رستا❤️صدرا🫀 مامان 🫀رستا❤️صدرا🫀 ۱ سالگی
مامان دخمل مامان دخمل ۱۴ ماهگی