کیا پدیاشور میدن؟؟خوبه؟؟همون شیرخشکه؟؟

۱ پاسخ

من به پسرم ميدم از يكسالگيش، البته خارجيشو، طعمشو هم دوست داره ، روزي يك وعده ميدم

سوال های مرتبط