در طول روز همش قنداق میکنین بچع رو؟؟

۸ پاسخ

زیاد قنداق نکن

من فقط موقع خواب قنداق میکنم راحت میخوابه

نکن بابا بزار بچه دست و پا بزنه چطور دلتون میاد قنداق کنید اون طفلک ۹ماه پاهاش جمع بوده بعد تو فک کن بخای ب زور پاهاشو صاف کنی😕

من قنداق چسبی میزنم بزاش راحت میخابه

بزن گوگل بیاد یاد بگیر زیاد سفت نباید ببندی ک ازیت شه

ن فقد شبا ک راحت بخابه

وقتی بی تابی میکنه یعنی دلش درد میکنه؟

بلد نیستم پاهاشو بزارم تو قنداق

سوال های مرتبط

مامان رستا 🩷🩷 مامان رستا 🩷🩷 ۶ ماهگی