این سنو چی هست؟؟ برای چیه اصلن

تصویر
۱ پاسخ

برای منم دکترم نوشته سونو بیوفیزیکال هست برای بررسی بهتر جنین
بعد هفته ۳۲ ب بعد مینویسن اکثرا

سوال های مرتبط

مامان میکائیلم🥲🫀 مامان میکائیلم🥲🫀 ۴ ماهگی
مامان پرنیا مامان پرنیا ۲ ماهگی
مامان فاتح مامان فاتح ۶ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۱ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۹ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۳ ماهگی
مامان هامین جون🍼🩵🤱 مامان هامین جون🍼🩵🤱 ۱ ماهگی
مامان دخملی هام مامان دخملی هام ۷ ماهگی
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد