۵ پاسخ

دو سه روزم بعد پایان پریودت و قبل تخمک گذاریت انجام بده

قبلش امپول هیوسین و دوتا دیکلوفناک بزن ، قرص مترونیدازول و داکسی سایکلین قبلش بخور بعدشم تا دو سه روز ادامه بده البته اینارو خود رادیولوژی میگه بهت، داروشو میری میخری ماده حاجب و امپول لیدوکایین ، با بی حسی انجام میدن درد انچنانی نداره قابل تحمله کلا ۱۰ دقیقه و فقط اگر لوله هات چسبندگی یا گرفتگی داشته باشه وا کردنی یه لحظه مثل پریود دردت میاد . بری میگی کاش زودتر میرفتم . نترس برو بی هوشی هم لازم نیس

من با بیهوشی انجام دادم وقتی که بهوش اومدم دردش کم بود مثل پریودی
ولی همون ماه که اقدام کردم باردارشدم

من عکس رنگی گرفتم یه ذره درد داره اما بعد دو سال باردار شدم ماه دوم بی نظیره برو این عکسو بده

میخوای عکس رنگی بدی سعی کن نفس راحت بکشی خودتو سفت نکن
اگر خودت رو سفت بگیری دردت میگیره راحت بخوابی انگار نه انگار

سوال های مرتبط