بدون بیهوشی انجام دادم درد نداشت
من بدون بیهوشی گرفتم خیلی درد قابل تحمل نیست میشه تحمل کرد
من که بدون بیهوشی رفتم فقط یکم درد داره
من بدون بیهوشی رفتم نمیتونی دردو تحمل کنی اصلا کار درست پیش نمیره هول هولکی میشه
ولی با بیهوشی هم حس نمیکنی هم کارو بهتر انجام میدن بعدشم درد خفیف زیر دل و یکم لکه بینی
با بیهوشی گرفتم اصلا هیچی خب متوجه نشدم دیگه حتی بعدش هم هیچ درد و سوزشی نداشتم
من گرفتم، اصلا چیزی متوجه نشدم، یکی دو ساعت بعد از عکسم در حد یه گرفتگی کوچیک احساس میکردم که حتی نیازی به مسکنم نداشت
سلام عزیزم
با بی هوشی اصلا هیچی حس نمیکنی
اما تا سه چهار روز زیرشکم یکم درد داره.
دردش کمتر میشه
با بیهوشی برو
بی حسی هم ک بکنن بی حس نمیشی دردش برای من وحشتناک بودم مردم و زنده شدم
حتما قبلش شکمت سیر سیر باشه شاید ضعف کنی زیر درپف
آخه نیاز به بیهوشی نداره که دردش قابل تحمل چرا میخوای عوارض بیهوشی رو بکشی
حتما با بی حسی یا بیهوشی برو خیلی درد داره منم پرسیدم همه گفت مثل درد پ مردم زنده شدم
بدون بیهوشی انجام دادم
قابل تحمله
همراه با خودت ببر
و یک ابمیوه شیرین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.