۳ پاسخ

من ۴اسفندزایمان کردم

بچه ها من تماس گرفتم واسه بیمارستان اقبال ،سزارین هزینه ازاد رو گفت ۷۰ تومن
ک تامبن اجتماعی هم ۱۰ تومنش رو میده

وایی ببین جدیدا سخت میگیرن من یکشنبه میخوام برم دکتر روانپزشک راضی کنم برا سزارین

سوال های مرتبط

مامان دلوین💫 مامان دلوین💫 ۹ ماهگی
مامان ملورین🎀 مامان ملورین🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری