سلام کسی برای سونو انتی پیش صدیقه یوسفی رفته؟

۵ پاسخ

سلام عزیزم شما رفتید پیش دکتر یوسفی کارش چطوره. دقتش وقت میزاره ؟

فلوشیپه دیگه پبشرفتس خودشم میگن دکتر خوبیه

اره خوبه.
من شنیدم از آشنا ها رفتن راضی بودن.

بنظرم‌فقط خانم دکتر اعظم فرجی

من انومالی پیشش وقت گرفتم سهشنبه برم خیلی تعریفشو شنیدم. انتی هم پیش احسان یزدانپناه رفتم

سوال های مرتبط