آب پرتغال میتونم یکم بدم به دخترم آیا ؟

۸ پاسخ

میوه دیگه بده ولی پرتغال و نارنگی اسیدی هستن ندی بهتره

نه اصلا آب پرتقال ترش معده بچه اذیت میشه

والامن هم پرتقال دادم هم ابشودادم چ بیرونی چ خونگی

نه سیب و موز و گلابی فعلا مجازی

نه نده

از ۸ ماه به بعد

در حد یک قاشق بله
ولی اب سیب بیشتر میتونی بدی

زوده فعلا براش

سوال های مرتبط

مامان دلانا👼🏻🩷 مامان دلانا👼🏻🩷 ۱۰ ماهگی
مامان یوتاب مامان یوتاب ۱۰ ماهگی
مامان صبرا🎀🐰 مامان صبرا🎀🐰 ۷ ماهگی
مامان علی اصغروآنیا مامان علی اصغروآنیا ۱ ماهگی