اونایی که جفتشون پایینه کار خونه هم انجام میدین؟

۱۴ پاسخ

اره عزیزم من انجام میدم اگه ندم کی بکنه خونه رو به گند میکشه

من هم سرکار میرم
هم کارهای سبک خونه رو انجام میدم
آشپزی با منه
ولی تقریبا تمیزکاری بیشتر با همسرم

نیما..

دکترم گفت
شیاف بزار
رابطه ممنوع
پله بالا پایین نکن
زیر پاهات بالش بزار
خم نشو
وبیشتر اب بخور و استراحت کن

بیشتر دراز کشیده ام فقط برای سرویس ویه چیزی برای خوردن از یخچال برمیدارم
ظرف ها وکارای خونه با همسرمه مادرم هر هفته یه بار میاد چن مدل خورشت درست میکنه سرویس هارو میشوره منو میبره حموم میره😆🙃

کارای روزمره رو میکنم
چون مامانم دوره
همسرمم ماشین سنگین داره زیاد نیست
یه پسر پنج ساله هم دارم

من فقط درازکشم هیچ کارنمیکنم

پساری یا سرکلاژ نیستی ؟ اگ نیستی باید استراحت مطلق شی چون خیلی خطر داره بچه هر هفته وزن میگیره برات سخت میشه

امجام میدادم یکی دوبارم وسیله سنگین بلند کردم بعدش یا کله بینی میوفتادم یا کمر درد و دل درد میگرفتم تا چند روز، بعداز اون دیگه دکتر گفت استراحت کن ،هر ورز یه جالش جدید دارم 🤕🤒

سلام عزیزم بچه کجای

در هفته ۲ الی ۳ بار ظرف میشورم فقط

شیاف اکتوژست داده بهم گف مشکلی نیس

من فقط غذا میپزم

من هفته ام پایینتره احتیاط بیشتر میکنم

سوال های مرتبط

مامان نمیدونم مامان نمیدونم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری