عزیزم اگه کسی روداری بیادکارهاتو کنه بهتر شمااستراحت کنی .ولی من تالحظه اخرخودم کارهامو کردم بعد زایمانم خودم کارهامو کردم الان یک مادداغوونم🤕🤕
منم استراحت میکنم فقط خونه رو مرتب میکنم
تا شوهرم خونه بود کمکم میکرد ولی بیشترش با خودم بود تو یه ماه سه چهار بار مهمون برام اومد . دور از خانوادمم الانم شوهرم رفته سرکار تا چند وقت دیگه نمیاد خودم تنهام کاری زیادی نیس ولی خودم انجام میدم دیگه
من خودم انجام میدم اما کم کم یهویی همه رو باهم انجام نمیدم بینشون استراحتم دارم
من که هیچی کار نمیکردم و نمیکنم طفلک همه کارها شوهرم انجام میده نمیدونم دیرپز رفتم سونو گفت جفتم پایین نمیدونم چکار کنم سرکلاژ هم نکردم ترسیدم
استراحت کن
باید استراحت کرد
چون تو ماهای اخر یهو بچه ها سنگین میشن رحم تواناییش کم میشه
اشتباه منو نکنید من هرروز غذا بشور بساب گول طول سرویکسمو خوردم
عکس پروفتیل خودتونید؟
من استراحت نبودم فقط از ۱۶ هفته تا ۲۰ هفته استراحت داشتم به خاطر هماتوم اونم کارهای سبک مثل اشپزی و ظرف شستن انجام میدادم
باز ۳۰ تا ۳۴ هفته هم استراحت داشتم اونجا هم همینطور کارهای سبک میکردم
کل دوران بارداریم جارو و طی کشیدن و بعضی کارها با همسرم بود
فقط شب اخر تمیزکاری نسبی انجام دادم با کمک همسرم بیشترش رو خودم انجام دادم
والله بیکار
من جفتم پایین بود تا روز آخر کارها م خودم انجام دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.