کسی میدونی چرابالای دودول بچم اینطوری میشه

تصویر
۱۰ پاسخ

زینک درجا خوبش میکنه

باشامپو بچه بشور کالاندولا بزن

کالاندولا بزن

پسر من هم دقیقا زمان هایی که زیاد تو پوشک میمونه اینطور میشه سعی کردم زیاد باز بزارم خونه چون دست وپا راه نمیره زیرش مشنبا یا دستمال میندازم جیش کنه نریزه فرش

عرق سوز شده . پوشکش رو نذار زیاد بمونه یا چند ساعتی باز بذارش و پمادی که به پاش میزنی رو بزن اونجا

پماد زینک اکساید فیروز بزن عالی

ب پوشک حساسه

عزیزم سوخته پماد کالاندولا بزن تا خوب شه

عرق سوزه انگار

عرق سوز شده انگار

سوال های مرتبط

مامان علیسان🩵 مامان علیسان🩵 ۱ سالگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱۳ ماهگی