دوستان فرنی با خرما چجوری درست کنم؟

۲ پاسخ

من آرد برنج رو با اب هم میزنم می‌زارم رو گاز یه دونه خرما پوست میگیرم میندازم توش باهم میجوشن به غلظت رسید می‌زارم سرد شه

من ارد برنج و با آب میزارم رو حرارت به غلظت مناسب که رسید دوتا خرمارو پوست میگیرم بعد با چنگال قاطی فرنی ها میکنم

سوال های مرتبط

مامان شیرینی زندگی مامان شیرینی زندگی ۱۴ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱۱ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا ۱۲ ماهگی
مامان لیانا🩷👧🏻 مامان لیانا🩷👧🏻 ۲ سالگی
مامان فسقلی 👶 مامان فسقلی 👶 ۱۱ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱ سالگی