۱۵ پاسخ

روزی یه قاشق خاکشیر ،من تا چندماه عالی بود برا یبوست بچم

کدوحلوایی با روغن زیتون بده، خیلی خوبه
من خودمم همیشه این کارو میکنم

درکنار پیشنهاد دوستان تا میتونی به بچه اب هم بده بعدش از عطاری فلوس بگیر ازهمه چیز بهتره

بی بی کر

فقط روغن زیتون
شدیدتر ۴شیرینی

نینی من یبوست بود یخورده روغن زیتون دادم بد چند دقیقه مدفوع کرد

رتبه یک کدو حلوایی
رتبه دو آلو و برگه زردآلو
بهش آب گرم مکرر بده
کره رو حذف کن روغن زیتون بده

فقط پیدرولاکس، و عسل و روغن زیتون هم تو خوراک روزانه یکم باشه خوبه

ترنجبین بده اگر خیلی شدید ولی اگر همیشگی بی بی کر و بایو لاکت
تو غذاش روغن زیتون بریز

بی بی کر و گریپ میکسچر بهش بده

فقط قطره بایولاکت عالیه

کدو حلوایی عالیه همراه روغن زیتون

دختر منم از،وقتی کمکی شروع کرده یبوسته گلابی و روغن زیتون و کره هم اثری نداره نمیدونم چی بدم

اب و کره و کدو و روغن زیتون

خاکشیر و ترنجبین میگن خبه
من ابجوش میدم
بد دگ نمدونم

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱۴ ماهگی
مامان 🎀مارال جونم🎀 مامان 🎀مارال جونم🎀 ۱۱ ماهگی