۵ پاسخ

بیبی لند
به صرفه و اقتصادی
دخترم هم شیرخشک هم شیرخودم میخوره
الحمدالله سینه رو هم ول نکرد

تصویر

شک نکن اونت بگیر

بدون شک اونت

من خر دوتاشو برای پسرم گرفتم ولی بخاطر کولیک ک از نوزادی داشت و رفلاکس دکتر براونز عالیه از نوزادی یک ۶۰ میل گرفتم بزرگتر شد حجم بیشتری شیر میخورد۱۲۰ میل گرفتم براش

اونت

سوال های مرتبط

مامان شاهان👼🏻💙 مامان شاهان👼🏻💙 ۱ سالگی
مامان عباس مامان عباس ۱۷ ماهگی
مامان جیگیلی خانم مامان جیگیلی خانم ۱ سالگی
مامان آرسام🧸🤎 مامان آرسام🧸🤎 ۱ سالگی