بچم هشت ماهش اسهال گرفته چی کار کنم

۸ پاسخ

پودر سنجدم خوبع
سیل ب‌رنده کن بزار بمونه رنگش عوض بشه بعد بهش بده

سیب رنده شده یا پخته شده هم عالیه

موز بده

دختر منم یبار ۵ماهگی یه ماه تمام اسهال داشت خوب شد دوباره یه هفته گرفته بردمش فوق تخصص گوارش گفت تاسه هفته لبنیات و یسری‌ چیزارو نده بهش و خودتم نخور تا بعدسهه هفته ازمایش بده ببینم یوقت حساسیت ب پروتئین گاوی داره

موز بده

یکم شربت دیسیکلومین بده نیم سیسی

دندون داره؟

زینک بده
موز بده
کته با ماست بده
کدوحلوایی نده

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۱۷ ماهگی
مامان قندعسل❤️ مامان قندعسل❤️ ۱۵ ماهگی
مامان علی اکبر و عباس مامان علی اکبر و عباس ۱۵ ماهگی