۸ پاسخ

نه چه اشکالی

من موهامو رنگ کرذم اصلا رنگ نگرف🙄بخاطر شیردهی

نه من هفته آخر بارداری لایت کردم

منم میخواستم بکنم موهامو هم مدل باب کوتاه کردم چون شیر میدم میریزه دیگه گفتم دکلره کنم میسوزه باید دوباره کوتاه کنم کچل میشم نکردم موند برا بعد عید

منم دوست دارم این رنگا بزنم ولی بعدش واقعا نیاز به کراتین یا پروتیین داره مشکلی نیست به نظرتون؟

کسی نمیخادبرا رفع حاجتش عاقبت بخیری خودش یافرزندش
شادی روح اموات براش قران. ختم کنم
نیازدارم به کار بچه کوچیک دارم دوتا نمیتونم جایی کارکنم قران میخونم
مبلغش هرچقددوسدارین وتوانتونه

ن عزیزم اشکال ندلرع تازه برا روحیتم خوبه

نه عزیزم منم میخوام بکنم اشکالی نداره

سوال های مرتبط

مامان سید حسین و تو دلیم❤️ مامان سید حسین و تو دلیم❤️ هفته شانزدهم بارداری