سینه هام خیلی خیلی درد میکنن وسنگین شدن وبزرگ طبیعیه ؟

۱۳ پاسخ

بله عزیزم

اره طبیعیه بعدش خوب میشی

رنگشون عوض نشده؟

من چرا اینطوریم🙄😂؟

اصلا دست بخوره ب سینم جیغم هوا میره 😪
سنگین شدن و بزرگ شدن از منم .

من همش برام سواله اینا چرا انقد زود تغییر کردن،خب همون ۳ ماهه اخرم میشدا 🤣

بله طبیعیه

اره تقریبا تا یه ماه دیگه دردش تموم میشه

اره دقیق

من الان دیگ‌درذ ندارم علائمم رفته

عادیه عزیزم

منم همینطورم طبیعیه عزیزم

منم همینطوریم دقیقا طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان آوا مامان آوا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان الياس🩵 مامان الياس🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته سی‌ونهم بارداری