اینکه سینه هام انقد شل و بدون درد شدن طبیعیه ایا خیلی حساس شدم

۲ پاسخ

هورمونا نوسان دارن هی بالا پایین میشن نگران نباش تهوع داری؟

نمیخوام بترسونمت اجی ولی میگم پیگیر باش هواست ب علائمت باشه منم یهو اینجوری شدم الان بیمازستانم دارم بچمو سقط میکنم😔😔😔😔

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌ویکم بارداری