کلا اشتباه و الکیه مال من زیاد کف نکرد مال شوهرم اینقدر کف کرد و تا چند ساعت کفش بود
حالا تو چه لیوانی هم ریخته خدایا
هرچقدم بشوری باز ادم دلش قبول نمیکنه
این لیوان پرت بزنی هاا
عزیزم شما باردار بودی
الکیه من به شوهرم گفتم بیا باادرارتوهم انجام بدیم ببینیم درسته یا نه ماله شوهرم بیشترازمن کف کرد😅
بی بی چک بزنید خدایی این کارا خوب نیس
بی بی چک این وسط هویچه؟
🚶🏻♀️🚶🏻♀️🚶🏻♀️لیوان بعد چیکارش میکنی
بنظرم پرتش نده مادر شوهرت امد خونتون توش چایی بریز براش
میش بگی تستش چجوریه؟
شبیه دلستر شده 🤣🤣🤣🥴
نمیدونم حالا واقعی هس یا ن
من این تست رو انجام دادم و تست منم همینجور بود کف کزد و تقریبا یک هفته بعدش با بیبی چک متوجه شدم که اره مثبته و باردارم
داخل لیوان جیش کردی🤣
ادرارو ریختی تو لیوان؟؟؟بعد میخای لیوانو استفاده کنی؟؟؟؟؟
وایتکس یه ماده شیمیاییه با توجه به شدت پی اچ داخل ادرار واکنش نشون میده. این علمی نیست خواهر الکیه اینا
چجوری؟
میگن اگر کف کنه. حامله اید
فکنم مثبته گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.