۴ پاسخ

اره جزو دارو های بی ضرره توی بارداریمم خوردم چند بار بخاطر خارش بدن

باید با دستور پزشک بخوری چون دوز داره

من لوراتادین خوردم چنروزی
دکتر بمن گفت داروهای حساسیت یکم شیرو کم میکنن لوراتادین عوارضش کمتره ولی خب من خوردم شیرم کم نشد

من اره

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۱ سالگی
مامان ر‌ُکساناخانوم✨ مامان ر‌ُکساناخانوم✨ ۱ سالگی