سلام من ۱۲روزه پرید نشدم خیلی کم دردشکم داشتم ولی برطرف شد فقط ترشحات ابکی بی رنگبی بو دارم اونم کم نمیدونم چیکار کنم جای هم هستم که دکتر داروخونه وجود نداره🥺
با بی بی گاهی اوقات نشون نمیده آزمایش بده بعد برو دکتر برای پریود شدنت
اول ازمایش،بدع
چی بخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.