بچه ها این راسته ؟چطوره میشه یکی توضیح بده

تصویر
۴ پاسخ

اره دیگه

یارانه نقدی ک هرماه میدن بسته به دهک هرفرد کالابرگم که شارژ شده اونیکه نوشته برا کمیته وبهزیستیه اونم به بچه های دوقلو وچندقلو تا6سالگیشون اندازه همون مبلغی ک نوشته شده واریز میکنن هرماه

جزو کمیته امداد و بهزیستی هست؟

این همون کالا برگ هست که برای کمیته و بهزیستی ها بیشتر ما میریزن

سوال های مرتبط

مامان دخترم🌱 مامان دخترم🌱 ۲ سالگی
مامان 💙اهورا💙 مامان 💙اهورا💙 ۲ سالگی
مامان رضا چشم رنگی🧿 مامان رضا چشم رنگی🧿 ۲ سالگی