هماتوم داری یا طول سرویکست کمه برو سونوبده مشخص میشه ولی استراحت کن حتما
مبارکه
حالا که باردار شدی خدا حفظش کنه عزیزم
منم کل بارداری خونریزی داشتم و هماتوم داشتم.
نرفتی دکتر ؟
اگر نرفتی برو سونو بنویسه تا مشخص شده علتش
احتمالا هکاتوم داری،سعی کن استراحت کنی و در اسرع وقت برو پیش دکتر
من تا آخر بارداریم خونریزی داشتم
باید بری دکتر بهت شیاف میده و اگه لازم باشه قرص و آمپول
اره گاهی بارداری با خونریزی ک باید بری دکتر و اینکه شیاف ام میتونی استفاده کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.