۵ پاسخ

هماتوم داری یا طول سرویکست کمه برو سونوبده مشخص میشه ولی استراحت کن حتما

مبارکه
حالا که باردار شدی خدا حفظش کنه عزیزم
منم کل بارداری خونریزی داشتم و هماتوم داشتم.
نرفتی دکتر ؟
اگر نرفتی برو سونو بنویسه تا مشخص شده علتش

احتمالا هکاتوم داری،سعی کن استراحت کنی و در اسرع وقت برو پیش دکتر

من تا آخر بارداریم خونریزی داشتم
باید بری دکتر بهت شیاف میده و اگه لازم باشه قرص و آمپول

اره گاهی بارداری با خونریزی ک باید بری دکتر و اینکه شیاف ام میتونی استفاده کنی

سوال های مرتبط