۱۳ پاسخ

این 10هفته 10سال میگذره

گلم شما طبیعی هستی یا سزارین؟

انشالله زود بگذره مال ما یک روزه تا دیدار تموم نمیشه این یک روز

بسلامتی عزیزممممممم 🫂❤

این ده هفته به امیدی خدا ده سال حساب کن🤣🤣🤣

انشالله بسلامتی فارق بشی عزیزم

بسلامتییی عزیزممم😍

به سلامتییی😍🥺

شایدم کمتربچه معلوم نمیکنه کی میاد😍

به سلامتییی🥺

ای جونم خاهر🩵🤰🏻بسلامتی

به سلامتیییییییی و دل خووووش با یه زایمان خییییییلی راحت فسقلیتو بغل بگیری

به سلامتی انشالله

سوال های مرتبط

مامان آریاآرمان آرمین مامان آریاآرمان آرمین ۶ ماهگی