صبحانه‌ی مادر دختری ❤️😍

تصویر
۷ پاسخ

من شیشه شیر معمولی گرفتم‌ اونم هنوز بازش نکردم نو هست

عزیزم به ابرا جون فقط شیر خشک میدی ؟؟

نوش جونن

شیشه شیر چند میل؟

نوش جان
ولى كه چقدر اين شيشه شير عاااليه
پسرم هروقت ميخوره اصلا دل درد نميشه

با اون یه تیکه نون سیر میشی!؟؟؟ من باید نصف سنگک بخورم 😅

ای جانم🥹😍

سوال های مرتبط

مامان لنا مامان لنا ۶ ماهگی
مامان ابرا مامان ابرا ۷ ماهگی
مامان فندق خانوم🎀 مامان فندق خانوم🎀 ۳ ماهگی
مامان ابرا مامان ابرا ۷ ماهگی
مامان elvin مامان elvin ۸ ماهگی
مامان لِنا مامان لِنا ۵ ماهگی
مامان هلین کوچولو♥️👶 مامان هلین کوچولو♥️👶 ۱۵ ماهگی