مادر دختری یک چرخمون نشع؟هوا اینجا عالیههه

تصویر
۸ پاسخ

خیلی هوا خوبههه اما من خونه مامانمم کالسکه خونه خودم
هر چند که خونمون تو یه کوچست اما حسش نیست برم بیارم🤣🤣

ای جونم خوش بگذره سمت ما هم هوا بهاره

عشقم دخترت چند ماهشه ک میزاری کالاکسه من چهاره ماهشه میترسم

خوش بگذره بهتون ماهم دیشب کالسکه رو تو خونه امتحان کردیم🥰 ایشالله هوا خوب شه میریم

جدیییی ماهم ده روز دیگ میایم

آفرین برو عشق کن
خوش بگذره😍❤️

خوش بگذره
بچه چندماه ؟ از کی بیرون رفتن شروع کردین؟

خوش بگذره

سوال های مرتبط

مامان لنا مامان لنا ۶ ماهگی
مامان ابرا مامان ابرا ۷ ماهگی
مامان ابرا مامان ابرا ۷ ماهگی
مامان فندق خانوم🎀 مامان فندق خانوم🎀 ۳ ماهگی
مامان ابرا مامان ابرا ۷ ماهگی
مامان elvin مامان elvin ۸ ماهگی
مامان لِنا مامان لِنا ۵ ماهگی
مامان هلین کوچولو♥️👶 مامان هلین کوچولو♥️👶 ۱۵ ماهگی