کسی این تب سنج رو داره؟ راضی هستید از کارش؟ چند خریدین؟

تصویر
۱۰ پاسخ

هفته پیش گرفتم ۸۹۰
😂🤦🏻‍♀️از شانسمون مریض شدیم مدام تستش کردیم
راضی اییم

اره حدود500

من آذر خریدم 450

قیمت این ۴۶۰ تومن عزیزم ما برای محل کارمون داریم خوبه بد نیست

من خریدم یک ملیون خیلی هم خوبه

والا خواهرشوهر من داره عاااالیه خیلی هم راضیه منم میخوام بگیرم

خیلی خوبهههه

منم دو هفته پیش خریدم
قیمتش یادم نیست دقیق ۱وخورده ای بود

یکی میگه لیزری نگیرین ازون زیربغلی های ساده بگیرین اینا خطا دارن. والا موندم چیکارکنم منم😕

چند بود قیمتش عزیزم؟

سوال های مرتبط

مامان نخودچی مامان نخودچی روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا علی 🩵🤰🏻 مامان آقا علی 🩵🤰🏻 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گندم💫🐞🫀 مامان گندم💫🐞🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولوها💙💙 مامان کوچولوها💙💙 ۳ ماهگی