۵ پاسخ

بچه من وقتی شیر میخوره رفتن شیر تو شکمش صداش قشنگ میاد به دکتر که گفتم، گفت چون هنوز کامل نیستن شکمشونم خالی باشه حرکت شیر تو شکم اینجوری صدا میده

1دقیقع ک خورد بلندش کن باد گلو بزنه

بچه منم همینطوره حدس میزنم از هوای زیادی باشه که تو شیشه هست و باعث نفخ و دل‌درد میشه ، بخاطر همین شیر رو با قاشق هم میزنم که زید کف نکنه و هوا نداستع باشه

نشونه های دل درده عزیزم

بچه من هم با شیر من هم با شیر خشک همینطوره ..حین خوردن داره زور میزنه و شکمش صدا میده

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق مامان مامان فندق ۶ ماهگی
مامان نویان و نورا مامان نویان و نورا ۱۷ ماهگی
مامان الین و ارکان مامان الین و ارکان ۲ ماهگی