پسرم رفلاکسی بود واقعا پستونک عالی بود خداروشکریکسال و نیم راحتم گرفتم
من خیلی دوست دارم بچم پستونک بخوره 🥰انشاالله بگیره ، کلا پستونک به نظرم خیلی خوبه بچه رو آروم میکنه
از من ۲۹ روزشه..و هزار بار شکر ک پستونکی شده
من به پسرم ندادم به دخترمن نمیخوام بدم
هم باعث فاصله دندون میشه و هم انحراف دندان
خودم پستونکی بودم اینجوری شدم
من بچه اولمو به خاطر اینکه همش دهنش باز بود شیر میخواست پستونکی کردم با مشورت دکتر
و خیلی خوب بود رفلاکس بچمو خیلی کم کرد اینم اگه خدا بخواد میخوام پستونکی کنم
دختر من که نگرفت اصلا
همم که تو بیمارستان گفتن پستونک ندید به بچه ممکنه دیر به حرف بیفته حالا نمیدونم واقعیته یا ن
از همون ده روزگی گرفت رو هوا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.