اینم سنو ان تی نتیجه کسی میدونه🥺

تصویر
۸ پاسخ

سرویکست ۳۳ هس خیلی مواظب باش هفتت خیلی پایینه برا این طول سرویکس بعضی دکترا زیر سی تا بیس پنج رو سرکلاژ میکنن

چرا این همه کوتاه و ناقص نه سرویکس نه جفت نه قلب جنین

هفته ۱۳هستی

بیشتر استراحت کن چیز سنگین بلند نکن رابطه کمتر داشته باش یا اگر دکترت صلاح ندونه اصلا رابطه رو کنار بزار این چن ماه دکتر هم ببینه سونو رو بهت شیاف شاید بده اونم خیلی تاثیر داره

نه بابا کی گفته فیبروم باعث نقض عضو میشه،منم فیبرم دارم ،اما در بارداری اونم بزرگ میشه

طول سرویکس چند هست

عدد انتی خوبه
قدش ۶۵میلی هی
فیبروم داری
تاریخ زایمانت هم زده ۲۸مرداد

چقد کمه برا من یه صفحه کامل بود

سوال های مرتبط

مامان مامان فسقلی ها مامان مامان فسقلی ها هفته پانزدهم بارداری
مامان مامان مهوا گلی مامان مامان مهوا گلی ۵ ماهگی
مامان پناه 🩷 مامان پناه 🩷 ۴ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مانلی مامان مانلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌وهشتم بارداری