بستگی به جثه داره
رادین ۳۵ خیلی وقته تنگشه نه که تنش نشه ولی اذیته و زورکی تنش میره من ۴۰ میگیرم براش بزرگه قد استینش و شلوارش ولی خب راحته توش
۴۰ فکر کنم خوب باشه
من الان ۳۵میپوشم هنوز
بسته به بچه داره
به نظرم چهل بگیر نیکراد الان خیلی وقته سایز چهل میپوشم براش
پهنای لباساشو اندازه بزن
من اینجوری لباس میخرم برای پسرم چون هر سایزی یه پهنایی داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.