۵ پاسخ

بستگی به جثه داره
رادین ۳۵ خیلی وقته تنگشه نه که تنش نشه ولی اذیته و زورکی تنش میره من ۴۰ میگیرم براش بزرگه قد استینش و شلوارش ولی خب راحته توش

۴۰ فکر کنم خوب باشه

من الان ۳۵میپوشم هنوز
بسته به بچه داره

به نظرم چهل بگیر نیکراد الان خیلی وقته سایز چهل میپوشم براش

پهنای لباساشو اندازه بزن
من اینجوری لباس میخرم برای پسرم چون هر سایزی یه پهنایی داره

سوال های مرتبط

مامان هومان👨‍👩‍👦 مامان هومان👨‍👩‍👦 ۱۷ ماهگی
مامان قـلب مـ😍ـن مامان قـلب مـ😍ـن ۱ سالگی
مامان سلین مامان سلین ۱ سالگی
مامان هینای(آناهل)💋 مامان هینای(آناهل)💋 ۱ سالگی