کیاال ارژنین مصرف میکنندخوب بوده ایا

۴ پاسخ

من نارسایی عروق داشتم رفتم دکتر فوق تخصص گفتن بیشتر اسپرین و انوکسا تاثیر داره ال ارژنین خیلی واسه مقاومت عروقی موثر نیست

من دو هفته استفاده کردم اول بچه ام 1550 بود بعد دو هفته شد 2350
به نظرم خیلی تاثیر داشت هر روز یک محلول می‌ریختم توی آب میخوردم

من از ۱۹ هفته روزی دوتا میخورم ولی انگار تاثیری نداره

واسه چیه؟

سوال های مرتبط