۳ پاسخ

من تا یکسالگی میدادم عوض کردم الان بیبی جویس میدم

منم فعلا همون رو گرفتم تا ببرم دکتر ببینم چی میده من که انواعش رو امتحان کردم بازم اشتها نداره😭

من پدیا بست میدم
فرقی نداره همونو تا ۲ سالگی باید بدی

سوال های مرتبط