۷ پاسخ

نه بابا من نبستم

من اوایل بستم اما کم دیگه بعد از چله نمیذاره همش اذیت میکنه
باید اوایل قبل از چله بست خیلی بهتره

نه بابا
هرچی بز گتر بشه صاف میشه اصلا ربطی نداره

واسه چی ببندیم؟؟

این دخترمه یعنی بد شده؟

تصویر

ببندی که چی بشه؟

ن نبستم

سوال های مرتبط