هردوبچم رواصلا نه قنداق کردم نه بستم
نه نبستم
نه برآمده نبود
من میبندم
وا نه بابا مگه ۱۰۰ سال پیشه تازه قدیم هم جاهایی که دیگه سطحش پایین بوده اینکارها رو میکردن
فکر نکنم با بستن چیزی بشه، همش ژنتیکه، اگر اینجوری بود که میتونستیم اجزای صورتشو فرم بدیم، مثلا دماغشو گیره بزنیم کوچیک بشه، لپاشو فشار بدیم چال گونه درست کنیم، ابروشو بکشیم بالا، اینا حرفای قدیمیاس
نه چرا ببندیم؟
کلاه سرش کردم فقط
منم نبستم 🫥
منم نبستم برآمده
نههههههه🤔
اوایل کلاه گذاشتم حالت دادم به سرش
نه😐چرا ببندیم🥴🥴 چرا میبندن؟
نه چطور
نبستم 🥲 یکم برآمده است خدا بخیر کنه 🤣🤣🤣🤣🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.