خانما شما برا بچه ۱ماه ونیمه پوشک سایز،چند میبندید؟

۴ پاسخ

بستگی ب وزنشون داره

مونده وزن بچتون ولی من ۱ میبستم

سایز 1

من سایز یک میبستم بستگی به وزنشون داره البته

سوال های مرتبط

مامان آتوسا خوشگله🫀 مامان آتوسا خوشگله🫀 ۲ ماهگی