۲بززگم هست که از شدت گشاد بودن میزنه بیرون از کنارهاش ...۳ماه و ۱۴ روزش
۵تا۹ سایز۳
۲ میبستم. الان که حدود ۵.۵ شده دیگه دارم میرم رو ۳
من دارم همونو میبندم ۳ تا دیگم ۲ دارم ولی یکم جا دارم هست فعلا براش
بستگی داره اندازه رونش چطور بشه
۲ مولفیکس آزاده
الان سه تا بسته دیگه دودارم ببرم عوض کنم بهتره بنظرتون
من ۳ میبندم
۳.
از ۵ تا ۹ کیلو سایز ۳ میبندن
۲ میبندم بزرگ هم هست
2
من 3میزنم
۳ میبندم
سه میبستم من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.