برا بچه ۵کیلویی چه سایز پوشکی میبندید

۱۴ پاسخ

۲بززگم هست که از شدت گشاد بودن میزنه بیرون از کنارهاش ...۳ماه و ۱۴ روزش

۵تا۹ سایز۳

۲ میبستم. الان که حدود ۵.۵ شده دیگه دارم میرم رو ۳

من دارم همونو میبندم ۳ تا دیگم ۲ دارم ولی یکم جا دارم هست فعلا براش
بستگی داره اندازه رونش چطور بشه

۲ مولفیکس آزاده

الان سه تا بسته دیگه‌ دو‌دارم ببرم عوض کنم بهتره بنظرتون

من ۳ میبندم

۳.

از ۵ تا ۹ کیلو سایز ۳ میبندن

۲ میبندم بزرگ هم هست

2‌

من 3میزنم

۳ میبندم

سه میبستم من

سوال های مرتبط

مامان محیاسادات🍭✨ مامان محیاسادات🍭✨ ۱۲ ماهگی