۳ پاسخ

مبارکه گلم قبل رمضان بگیر خیلی بهتره

مبارک باشه عزیزم قبل ماه مبارک جشنشو بگیر
البته ما رسممون اینطوره که آش دندونی رو قبل از بیرون اومدن دندون می‌پزیم که کمتر اذیت بشه و کلا جشن اونجوری نداریم یه دورهمی و آش می‌پزیم
ما آش دندونی ملکا رو شب یلدا که خونه مامانم جمع بودیم پختیم همونجا خانواده های دو طرف بودن قبلش خیلی اذیت میشد و همش بی‌قراری میکرد آش رو که پختیم از فرداش آروم بود منم یه ده روزی میشه فهمیدم دندونش زده بیرون

واای خودو😍😍

سوال های مرتبط