غیر آ د چیز دیگه میدین ب بچه هاتون ک‌ همسن بچه ی منه؟؟

۶ پاسخ

نه فقط آد
من آد هم نمیدم بچم اسهال میشه

فقط آ د

نه فقط گفتن همینو بدیم

آد و پدی لاکت

بعضی دکترا
میگن ١ روز اد یه روز مولتی

اما تو تا دوماهگی فقط اد بده برا رشدش عالیه قدش

شربت دایمتیکون برای دل دردش

سوال های مرتبط

مامان فندوقی مامان فندوقی ۲ ماهگی
مامان کایآ مامان کایآ ۱۵ ماهگی