بچه ها به نظرتون نی نیم پسر یا دختر???

تصویر
۶ پاسخ

پسرمنم ۱۷هفته هستم رفتم سونو انومالی بهم گفتم پسرداری😇😇

من احساس میکنم دختره
از بخش پایین تنه

چج‌ری طاقت میارید تا الان نرفتید سونو من تو همون ان تی گفتن

دخمله از لپ هاش معلومه

دکترای حرفه ای با پنجاه سال تجربه نمیتونن اینجور تشخیص بدن اونوقت شما عکس گذاشتی نی نیم پسره یا دختره🤔

شاید پسرر

سوال های مرتبط

مامان نیلگون مامان نیلگون هفته نوزدهم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پارمیس💓 مامان پارمیس💓 ۳ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کنجد💗💓 مامان کنجد💗💓 ۶ ماهگی
مامان آریا و آرین مامان آریا و آرین هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 💙Jojo مامان 💙Jojo هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هلناوآیهان مامان هلناوآیهان ۵ ماهگی
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته بیست‌ویکم بارداری