پسرمنم ۱۷هفته هستم رفتم سونو انومالی بهم گفتم پسرداری😇😇
من احساس میکنم دختره
از بخش پایین تنه
چجری طاقت میارید تا الان نرفتید سونو من تو همون ان تی گفتن
دخمله از لپ هاش معلومه
دکترای حرفه ای با پنجاه سال تجربه نمیتونن اینجور تشخیص بدن اونوقت شما عکس گذاشتی نی نیم پسره یا دختره🤔
شاید پسرر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.