سلام خوبین
هزینه ازمایش انتی چه قیمته

۱۵ پاسخ

من یک و نصدوپونونزده دادم فقط سونو بود آزمایش نبود

من یک و ۸۰ دادم

یک وصد دادم من

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@

من۱تومن سونودادم
۱۰تومن آزمایش😐

😅من ۴ تومن ازمایش ۱ تومن سونو

با تکمیلی ۲۴ هزار

من رفتم یک و صد ازمایش
2900 سنو

کلا بدون بیمه حساب میشه و ۱ و ۸۰ شد

من یک و صد ازمایشگاه دادم ۱/۴۰۰هم سونو. همشم آزاد بدون بیمه

اونجایی که من رفتم بیمه قبول نمی‌کرد آزاد حساب کرد
بعد ببخشید من برا سنو رو گفتم ۲/۵
برا آزمایش ۱/۵ بود تقریبا

حداقل 2حدکثر 3 و نیم

یکو هشتاد

یک نیم سونو و یک و نیم آزمایش

من که رفتم ۲ و نیم بود فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان نیکان و حامی💕 مامان نیکان و حامی💕 ۱ ماهگی
مامان آریا✨و آرن🍃💙 مامان آریا✨و آرن🍃💙 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 💙💙💙💙 مامان 💙💙💙💙 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ایهان مامان ایهان ۷ ماهگی
مامان نورا🎀 مامان نورا🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان آراد مامان مامان آراد هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری