۳ پاسخ

نه گلم

یاخودت خونگی براش درست کن عزیزم یا از فروشگاه های بزرگ مثل هایپر ها و افروزم دیدم داره سس کچاب مخصوص کودکان بگیر با پوره هویج و اینجور چیزاس مواد مضرش خیلی کمترا

سس کچاب نه چرا بد باشه پسر من از بچکی میخوره الان ۱۰ سالش دوست داره با اکثر غداهاش میخوره

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس و محمد مامان امیرعباس و محمد ۷ ماهگی