سلام خانوما من خیلی دندون دردم چیکار کنم

۴ پاسخ

اخی😢تو بارداری والا هردارویی بخوای استفاده کنی دردسره بنظرم تحملش کن من که سرماخوردم فقط باهاش ساختم،دکتر برو گلم ببین راه حلی چیزی هس

میخک بگیر ب دندونت ده دقیقه فشار بده

وایییییی منم الان تازه یکم نمک قرقره کردم بهتر شد خیلی دردمکنه

نمک بزار، استامینوفن هم میتونی برای تسکین ش بخوری

سوال های مرتبط

مامان نفس و دلارام مامان نفس و دلارام ۹ ماهگی
مامان طهورا مامان طهورا ۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری