اینو برای بیمارستانش گرفتم🥹🥹🥹قشنگهههه

تصویر
۱۴ پاسخ

چه نازه مبارکه
چند گرفتی

ای خدا چه نازه😍آدرس سیسمونی فروشی میگی عزیزم

الهیییی چ قشنگهههه😍🤤

مبارکه عزیزم به خوشی تنش کنی ❤️
ولی فکر میکنم برا بیمارستان جلودکمه راحت تره برا بچه

مبارکه عزیزم انشاالله بسلامتی تنش کنی🥰❤️

عزیزم برا بیمارستان میگن دکمه دار باید باشه لباسش

عزیزم مبارکه😍🩵

برای نینی تازه دنیا اومده سفید بخر عزیزم 🥹 سفید میپوشونن

چه نازه. چه جالب لباس اینجوری سایز ۰ ندیده بودم

خیلی قشنگ. فقط سعی کنین لباس نوزادی رو رنگ روشن بگیرین

خیلی قشنگه ولی کاش سفید میگرفتی که زردی داشت مشخص بشه

قشنگه ولی فکر کنم بزرگه

اخودااا ننه 🥹ولی بزرگ نی سایز چنده

بله قشنگه مبارک باشه😍 ولی بزرگ نیست؟ سایزش چنده

سوال های مرتبط