استامینوفن ساده اشکالی نداره
برو دکتر یوقت گوش و دندونت عفونت نکنه، عفونت بده
من ۵۰۰هم خوردم البته ساده
واییی منم دندونم انقدر درد میکنه شب تاصبح مینالم ولی قرص نمیخورم🤕😂🥲
نه عزیزم کدئین مشکل داره ، ساده مشکلی نداره❤️ البته زیاد نخور چون گفتن ممکنه باعث اتیسم شه. ولی نمیدونم چقدر صحت داره
۳۲۵ بخور
استامینوفن ساده هیچ مشکلی نداره عزیزم
نه اشکالی نداره بخور
325 میتونی بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.